Saturday, April 13, 2013

RE-BRANDING PAS...

TAHNIAH PAS... kerana berani berubah mengikut perkembangan semasa sejajar dengan PASUKAN PEMBANGANG (PAKATAN PEMBANGKANG)!!

BERANI KORBANKAN ASAS DAN DASAR PERJUANGAN PARTI..!!
Bukan lagi KEPIMPINAN ULAMAK, tetapi KINI ulamak semua sudah ramai meninggalkan PAS...tapi fenomena ARTIS TUA MASUK PAS terus melanda menjadi modal dan ikon baharu konon!!! tapi yang PASTINYA para ULAMA dan PENDAKWAH MUDA keluar PAS berhijrah kerana PAS LONI TAK SERUPO MULO...!! Yang kini hanya tinggal hamPAS...yang hanya tahu melePASkan hajat sahaja, taiknya salahkan orang lain semata-mata untuk dilihat tidak bersalah!!!

"KERJASAMA DENGAN KAPIR MAKA HARAMLAH KERJASAMA ITU..."
TAPI  itu DULU...kini tak ape berpeluk, bermesra malah sanggup digadaikan KALIMAH SUCI ALLAH untuk digunakan oleh SEKUTU yang jelas KAPIR HARBI (menentang ISLAM)...!!

MAKA tak hairanlah RE-BRANDING ini tercetus apabila FENOMENA SPENDER PUTIH menjadi lambang baharu perjuangan PAS berikutan sejajar dengan ASPIRASI dan dasar perjuangan BAHARU hasil kerjasama padu kerana terikut-ikut dan dipengaruhi rakan PKR dan DAP!!!.. 

PEMIMPIN PAS pon dah ramai berbuat MUNGKAR....
MAKA, perlulah diLAKSANAKAN HUKUMAN HUDUD ke atas mereka (ahli PAS) yang mungkar supaya menjadi contoh tauladan dan HIKMAH kepada masyarakat UMUM...


No comments: